واسه هستی مینویسم
مطالب عاشقانه.اس ام اس عاشقانه.رمان عاشقانه.عکس عاشقانه.دوست داشتن.محبت.عشق.عاشقی.جدایی.تنهایی.وفاداری.
واسه هستی مینویسم
ساعت | بازدید : 1031 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

ببیـــــــن

من هم

مثل خــــــیلی از عاشـــــق ها

از تو یـــــادگاری دارم

ولــــی

یــــادگـــاری من

با بقیه فــــرق دارد

یــــــادگــــــاری مــــن

از تو

ســــینه ای پر از درد اســـــت ...

مــــــن تــــــورو ذره ذره جــــــمع کـــردم

حــــــق نـــــــــداری خــــــروار خــــــروار بـــــــــری

لعنتی !!!

خیلی وقت است که "بی تابم"

دلم تاب میخواهد

و یک هل محکم

که دلم هـــــری بریزد پایین

هرچه در خودش تلنبار کرده!!

بـــه زِنــــدگـــیـــم پــــوز خـــــنـــد نـــزن ؛

روزی کــســـی را داشــتـــم

کــه بـــا تـَـمــامِ وجــود صِــدایــم مــیــکــرد..

"عـــشــــق "

جا گذاشتی . . . !

رد خاطراتت را جا گذاشتی

مال ناراضی از گلوی ما پایین نمیرود

بیا برش دار..........!

محتاج دیدنت نیستم...

اگر چه نگاهت آرامم می کند

محتاج سخن گفتن با تو نیستم...

اگر چه صدایت دلم را می لرزاند

محتاج شانه به شانه ات بودن نیستم...

اگر چه برای تکیه کردن ،

شانه ات محکم ترین و قابل اطمینان ترین است!

دوست دارم بدانی ،

حتی اگر کنارم نباشی ...

باز هم ، نگاهت می کنم ...

صدایت را می شنوم و به تو تکیه می کنم

همیشه با منی ،

و همیشه با تو هستم، هر جا که باشی...

دوست داشتن را با تمام وجود یادش دادم...

ولی او رفت..

و امتحانش را به دیگری پس داد..

شما هم داشتید از این شــاگــردهـــا ؟

این روزها

هوای مرا نداری ،

خفه نمیشوی ؟ بی هوای من !

دختر همسایه

موهای عروسکــــ ـــم را کند

باد

بادبادکـــَـ ــــم را برد!

تـــــــ و اما

چه ها نکردی با دلــــَــ ـــم ... !

یاد گرفتـــه ام

انسان مدرنـــی باشــــم

و هــر بار که دلتنـــــــگ میشــــوم

بـه جای بغـــــض و اشــــک

تنهـــا به این جملـــه اکتفــا کنـــم کــه

هوای بـــد ایــن روزهــا

آدم را افســــــــرده میکنـد ...! 

خسته ام… از تـــــو نوشتن…!

کمی از خود می نویسم

این “ مـــنــم ” که،

دوستت دارم…!

اکنـــوטּ بخـــوآهمت کـــﮧ چــﮧ بشـــَود .. ؟؟

آטּ روزهـــآ کــﮧ مشتــرک ِ مـــُورد ِ نـــَظر بــودے ،

هیچــوقت در دســــترَس نبــودی .. !

چــﮧ بـــرســَد الــآטּ ..

کــﮧ نـــﮧ مـــُشتـــَرکــے ،نـــﮧ مورد ِ نــــَظر ..

تـو چـه میفـَهمی از روزگـآرم.. از دلتـَنگی ام

، گـآهی بـﮧ خـُدا الـتــمـآس میکُنــَم

خوابــَت را ببینــَم، میفـَهمی

فقـط خوابـــَترا...




|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 113
بازدید ماه : 2372
بازدید کل : 229893
تعداد مطالب : 126
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب عاشقانه.داستان عاشقانه.اس ام اس عاشقانه و آدرس ebiblove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 126
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 113
:: بازدید ماه : 2372
:: بازدید سال : 3590
:: بازدید کلی : 229893